Apple обяви промени с iOS 14, които ще повлияят на начина, по който получаваме и обработваме събития за преобразуване от инструменти като Facebook пиксела. Ще бъдат засегнати бизнеси, които рекламират мобилни приложения, както и тези, които оптимизират, насочват и отчитат събития за уеб преобразуване от някой от нашите бизнес инструменти.
По-конкретно, Apple ще започне да изисква всички приложения в App Store да показват обезкуражаващ подкана за потребителите на устройства с iOS 14, в съответствие с тяхната рамка AppTrackingTransparency. Политиката на Apple ще забрани събирането и споделянето на определени данни, освен ако хората не изберат проследяването на устройства с iOS 14 чрез подканата. Тъй като повече хора се отказват от проследяването на устройства с iOS 14, персонализирането на рекламите и отчитането на ефективността ще бъдат ограничени както за събитията за преобразуване на приложения, така и в мрежата.
В отговор на тези промени също ще започнем да обработваме събития за преобразуване на пиксели от устройства с iOS 14, използвайки агрегирано измерване на събития. Това ще подкрепи вашите усилия за запазване на поверителността на потребителите и ще ви помогне да провеждате ефективни кампании.
Ще предоставим актуализации и допълнителни ресурси в подкрепа на бизнеса, рекламиращ на нашата платформа, когато те станат достъпни.
Действия, които можете да предприемете, за да се подготвите
Агрегираното измерване на събития на Facebook позволява измерване на уеб събития от устройства с iOS 14. Ето какво можете да направите, за да подготвите, за да можете да продължите да доставяте и измервате ефективността на кампаниите си.
Ако планирате да доставяте реклами, оптимизирани за събития, водещи до реализация, които се случват в приложението на вашия бизнес:
Актуализирайте до SDK на Facebook за iOS 14 версия 8.1, за да помогнете за персонализиране на рекламите, доставяни на потребители на iOS 14, и да продължите да получавате отчети за събития, свързани с преобразуване на приложения. Можете да направите това от Мениджър на събития и за това ще трябва да сте администратор на приложението. SDK на Facebook за iOS 14 версия 8.1 в момента поддържа API на SKAdNetwork на Apple и позволява измерване на реклами за инсталиране на приложение. Ако не сте инсталирали най-новата версия на нашия SDK, може да искате да го инсталирате.
Научете повече за това как да използвате Facebook SDK, API за събития на приложения и мобилни партньори за измерване, за да достигнете до устройства на iOS 14 и да измервате производителността.
Ако планирате да доставяте реклами, оптимизирани за събития, водещи до реализация, които се случват на уебсайта на вашия бизнес:
Може да се наложи да потвърдите домейна на уебсайта си, за да избегнете бъдещи смущения в кампаниите на уебсайта си. Проверката на домейна трябва да се извърши за ефективния домейн от най-високо ниво плюс един (eTLD + 1). Например за www.books.jasper.co.uk, books.jasper.co.uk и jasper.co.uk домейнът eTLD + 1 е jasper.co.uk.
Проверката на домейна трябва да бъде приоритетна за домейни с пиксели, използвани от множество фирми или лични рекламни акаунти. Това ще ви позволи да конфигурирате събития за преобразуване на пиксели, когато стане налично агрегирано измерване на събития.
Конфигурирайте 8 предпочитани събития за уеб преобразуване на домейн в Мениджър на събития. Обобщеното измерване на събития ограничава домейните до 8 събития за преобразуване, които могат да се използват за оптимизиране на кампанията. Facebook първоначално ще конфигурира събитията за преобразуване, които смятаме, че са най-подходящи за вашия бизнес въз основа на вашата дейност. Всички останали събития ще бъдат неактивни за оптимизиране на кампанията и отчитане.
Научете повече за това как да използвате Facebook Pixel за достигане до устройства на iOS 14 и измерване на производителността.
Ако планирате да доставяте реклами, оптимизирани както за събития за преобразуване в мрежата, така и за приложения, предприемете всички изброени по-горе действия.
Ограничения за създаване на реклами
Можете да използвате съществуващите си рекламни акаунти, за да рекламирате пред потребители на iOS 14, но ще трябва да създадете отделни кампании за инсталиране на приложения за iOS 14 поради ограничения за отчитане от API на SKAdNetwork на Apple. Следват допълнителни ограничения, които ще трябва да имате предвид.
Ако планирате да доставяте реклами, оптимизирани за събития, водещи до реализация, които се случват в приложението на вашия бизнес:
Можете да свържете приложението си само с един рекламен акаунт. Можете обаче да използвате един и същ рекламен акаунт, за да рекламирате за множество приложения.
Всяко приложение е ограничено до 9 iOS 14 кампании наведнъж. Всяка кампания е ограничена до 5 рекламни набора от същия тип оптимизация. Не можете да променяте избора си за оптимизация между рекламни набори в същата кампания. Има 72-часов период за нулиране, след като изключите или изтриете една от вашите 9 разрешени кампании за iOS 14, преди тя повече да не се брои за вашия лимит. Това ще помогне да се сведе до минимум рискът от неправилна оптимизация на кампанията и отчитане поради забавеното отчитане на данните за събитията от преобразуване от API на SKAdNetwork на Apple.
Търгът е единствената налична опция за закупуване, когато създавате реклама за устройства с iOS 14, обхватът и честотата не са налични.
След като кампанията ви бъде публикувана, не можете да включите или изключите превключвателя на кампания за iOS 14. Ще трябва да изключите или изтриете кампанията си.
Ако планирате да доставяте реклами, оптимизирани за събития, водещи до реализация, които се случват на уебсайта на вашия бизнес:
Вашият пиксел може да оптимизира само за максимум 8 събития за преобразуване за всеки домейн. Facebook първоначално ще конфигурира събитията за преобразуване, които според нас са най-подходящи за вашия бизнес
период за нулиране, след като изключите или извлечете една от вашите 9 разрешени кампании за iOS 14, преди това повече да не се броят за вашия лимит. Това ще ви помогне да се сведе до минимален риск от неправилна оптимизация на кампаниите и отчитане на съвети за забавление на данните за събитие от преобразуване от API на SKAdNetwork на Apple.
Търсенето е единствена налична опция за закупуване, когато създавате реклама за устройства с iOS 14, обхватът и честотата не са налични.
След като кампанията бъде публикувана, не можете да включите или изключите превключвателя на кампания за iOS 14. След това трябва да изключите или изтриете кампаниите.
Ако планирате да доставите реклами, оптимизирани за събития, водещи до реализация, които се използват в уебсайта на вашия бизнес:
Вашият пиксел може да оптимизира само за максимум 8 събития за преобразуване за всеки домейн. Facebook първоначално ще конфигурира събитията за преобразуване, в съответствие с нас най-подходящите за вашия бизнес
Pingback: the jetski store
Pingback: chocolate mushroom cookie