Перфектният размер на снимката на корицата на Facebook и най-добрите практики
Снимките на корицата на Facebook са идеален пример за това как маркетингът в социалните медии се различава от обикновеното използване на социални медии. Страхотна лична снимка на корицата може да бъде всичко, което според нас изглежда страхотно в профила; нашите снимки на корицата на бизнеса трябва да направят много повече.
Снимката на корицата на страницата на Facebook трябва да бъде брандирана и да представлява нашия бизнес. Той също трябва да бъде висококачествен и перфектно оптимизиран за показване; това означава да знаете перфектния размер на снимката на корицата на Facebook.
Тази публикация ще разгледа идеалния размер на снимката на корицата на Facebook и най-добрите практики за снимки на корицата, за да помогне на вашите изображения да представят вашия бизнес точно така, както искате.
Размери на снимката на корицата на Facebook
Според Facebook, вашата основна снимка се показва с 820 пиксела широчина на 312 пиксела височина на компютри и 640 пиксела широчина на 360 пиксела височина на смартфони.
Това е чудесна отправна точка, но разбира се никога не е толкова просто. Трудно е, защото корицата ви във Facebook се показва различно на мобилни и настолни устройства.
Затова препоръчваме да използвате размерите 820px на 360px и да държите целия текст и графики в средната безопасна зона, съгласно спецификациите по-долу:
Снимки на корицата на Desktop срещу Mobile
Когато проектирате снимката на корицата си във Facebook, трябва да внимавате, защото изображението на корицата се показва по различен начин на мобилни устройства и настолни компютри. Въпреки това, проектирането с мисъл за безопасни зони ще ви даде снимка на корицата на Facebook, която ще се показва правилно и на двете устройства.
Pingback: skool games alex hormozi