Определяме цел на кампанията

Подготвяме базата от данни с абонати

Внасянето на списък с получатели на email кампанията се извършва с подготвянето на CVS-файл събран от вас и редактиран от нас, пригоден за нуждите на платформата.
Създават се няколко групи, например за клиенти, партньори и колеги, в зависимост от целта на кампанията.

Интегриране на Модул с връзка от Онлайн Магазина към платформата за E-mail Маркетинг. С какво помага тази интеграция? С помощта на нея автоматично се синхронизират потребителите, които са поставили отметка, че искат да получават актуални предложения по e-mail. Потребителите, които вече са се абонирали за бюлетина, се обновява информацията и рейтинга. Всеки потребител абонирал се за бюлетин, направил покупка след получен e-mail се записват в базата данни на платформата към конкретната Кампания и в данните за потребителя. На кратко казано, след като се пусне e-mail кампания, примерно за „Black Friday“, в таблото за анализи, можем да проследим потребителя, колко пъти е отворил писмото, от коя връзка е влязал в сайта (колко сесии не направил от този връзка), и каква е сумата на неговата покупката.  Този анализ може да се се представи за конкретен потребител или общо за кампанията.

email-marketing

Настройване на известия за абониране/отписване от бюлетина.

Структура и съдържание

Дизайн на бюлетина

MailChimp Анализ и отчет

  • Mailchimp Репорти в стандартно табло
  • Вграждане на персонализирано Google Табло в админ панел на сайтът.

E-mail Кампания HAPPY HOUR SUSHIKING.BG

email-marketing-view-desktop