Управление на рекламни кампании

Комплексен процес, от който следва да бъде съобразен с редица социални фактори, за да се постигне търсения успех. Ежедневен мониторинг и оптимизиране на рекламите.

Предоставяне на отчети, и техния анализ за по-добро оптимизиране на кампаниите:

Анализът се изготвя на база показвания и кликове, за по-точно взаимодействие, като лайкове или тип лайк (щастливо или намръщено човече). С тази информация, ще ви помагнем да оцените точно ползите от рекламите.

Цели на кампанията:

Ангажиране на потребителите с facebook пост; Събиране на лайкове на фейсбук страницата; Кликове към уебсайта; Конверсии; Увеличаване на посещаемостта на предстоящо събитие; Запитвания за услугата; Преглеждания на видео; Повишаване на посещаемостта на онлайн магазин; Събиране на данни на потенциални клиенти.

Настройка на рекламите и анализ на аудиторията:

  • Тип на рекламите: Кампания за харесвания, карусел, подсилена публикация, подсилено видео, подсилено събитие, получаване на повече съобщения, привличане на повече посетители на страницата, получаване на повече контакти на клиенти.

Сегментация на аудитория:

Географско насочване (Местоживеене); Език; Демографска структора (Полова, Възрастова, Етнос, Личен статус и други); Интереси (Забавление, Спорт и здраве, Хобита и дейности, Храни и напитки и други); Поведение.

Бюджет за кампанията:

  1. Дневен бюджет:
  • Тази опция е подходяща, ако искате вашите реклами да се показват равномерно през целия ден. Дневният бюджет се харчи за 24 часа. Имайте превид, че мнималният бюджет за деня, който можете да зададете за реклама е 1 долар, а бюджетът ви трябва да бъде поне 2 пъти по-голям на определената цена на клик.
  1. Бюджет за целия период на кампанията:

  • Реклами да се показват за точно определен период от време. Това означава, че facebook автоматично ще разпредели показванията на рекламата според бюджета и зададеното време на показване.

График на показване:

Избираме дали вашата реклама да се показва през целия ден или през специфични дни от седмицата и часове от денонощието.

Тип показване на рекламите:

Стандартно и ускорено. Стандартното показване ще разпредели рекламите ви през деня, докато ускореното ви помага да достигате по-бързо до целевата аудитория.

Успеваемост на facebook рекламите:

  • Представяне на реклами. Това включва постигнати резултати – като харесвания, достигнати потребители, честота на показване на рекламата и импрсии.
  • Ангажираност. Определя се според лайк-овете на страницата, ангажираността спрямо нея и спрямо отделните постове на нея.
  • Видео. Процент на гледаемост, както и каква част от видеото се гледа, също и брой гледания.
  • Събития. Събира данни за това колко човека се интересуват или ще посетят събитиетo, както и цена за реакция спрямо събитието – харесване, коментар и пр.;
  • Кликове. Включва метрики като лайкове, уникални кликове, процент на кликаемост върху рекламите и цена на клик.

Визуализация на рекламата във Facebook:

Desktop news feed

Mobile news feed

Right column