Управление и анализ на реклама в Google

Техническа работа:

  1. Google Analytics – Вграждане на script в сайта за достъп до метрики в платформата на Google Анализи. Взимане на информацията и вграждане в Google Табло.
  2. Google Tag Manager – Вграждане на script в сайта и направата на маркери с помощта на които да се проследява специални функции в сайта, като реализации, събития, бутони, google карта, определени страници, покупка, изпратени и неизпратени запитвания, обаждания (през мобилна версия),дървовидна структура на потока на потребители и т.н.
    Вграждане на метрики от Facebook Pixel.
  3. Google Табло – изработване на две персонализирани табла (Analytics & Ads) за отчети в реално време. Може да се променят дати, така че да се сегментират различни видове метрики в зависимост от необходимостта, информация в текущия период сравнен с изминал.
  4. Google Ads – Създаване на персонален акаунт, подготвяне на рекламата с рекламни групи и Ключови думи (цената на клик (CPC), максимална цена за клик (maxCPC), Бюджет за ден/седмица/месец, кликвания, импресии, средна позиция, насочване, рекламни решения) за всяка една от тях. Избиране на рекламен формат, тип и под тип на рекламата (мрежата за търсене, дисплейна мрежа, Мрежата за търсене с опция за дисплейната мрежа и с възможност в партньорските платформи на Google). Настройка на изглед, сегментация и аудитория Устройства, Езици, Демографски признаци (demographics) – възраст, пол, семейно положение, Интереси.

Целите на рекламата включват:

  • Възможни клиенти;
  • Tрафик към уебсайта;
  • Оптимизация на конверси;
  • Увеличение на продажби;
  • Oбмисляне на покупка по отношение на марката и продукта;
  • Oбхват и информативност за марката;
  • Изграждане на подходяща репутация;
  • Популяризация на бранд;
  • Стратегическо онлайн позициониране;

Цели при настройка на реклама:

  • Прецизиране дневен бюджет;
  • Управление CPC и maxCPC
  • Kлючови думи;
  • Събиране на данни на потенциални клиенти;
  • Събиране на информация и настройка и сегментация на аудиторията за последващи рекламни кампании.
  • Изготвяне на рекламен план за последващи реклами.

Къде могат да се показват рекламите

На десктоп, мобилни телефони и таблети – избираме най-подходящите методи със степен за приоритет при рекламиране на бизнеса, след пълно изследване поведението на посетителите в уеб сайта.

  • Текстови реклами;
  • Графични реклами;
  • Реклами, популяризиращи приложение.

Визуализация на рекламата в Google:

Мрежата за търсене – Група от свързани с търсенето уеб сайтове, в които могат да се показват рекламите Ви.

snimka

Дисплейна мрежа. Включва сайтове в съдържателната мрежа на Google и партньори в нея извън Google, където се показват.

snimka

Структура на дисплейна мрежа

snimka analitycs

Analytics

  • Създаване на персонализирани месечни отчети с помощта на анализ табло изработено специално за конкретния сайт. (информационен/бизнес/онлайн магазин и т.н.).
  • Стандартни отчети.

Стандартни отчети

На лице са седем стандартни отчета:

  • Демографски данни: Общ преглед: Разпределението на Сесии (или други ключови показатели) в собствеността ви по възрастова група и пол. Сесии е стандартният ключов показател. Използване на % нови сесии, Средна продължителност на сесията, Степен на отпадане или Страници/сесия.
  • Възраст: Разбивка на показателите „Придобиване“, „Поведение“ и „Реализации“ по възрастови групи. Потребители под 18 години не са включени в данните.
  • Пол: Разбивка на показателите „Придобиване“, „Поведение“ и „Реализации“ по пол.
  • Интереси: Общ преглед: Разпределението на сесиите (или други ключови показатели) в собствеността ви по най-популярните 10 категории по интерес в Категории по афинитет, Сегменти на планиращи покупка и Други категории.
  • Категории по афинитет (обхват): Разбивка на показателите „Придобиване“, „Поведение“ и „Реализации“ по Категории по афинитет.
  • Сегменти на планиращи покупка: Разбивка на показателите „Придобиване“, „Поведение“ и „Реализации“ по Сегменти на планиращи покупка.
  • Други категории: Разбивка на показателите „Придобиване“, „Поведение“ и „Реализации“ по Други категории.

Създаване на персонализирани месечни отчети:

  • eCommerce
  • Ангажиране
  • Използване на устройството
  • Източници на трафик
  • + И много други

За онлайн магазин – Можем да ви предоставим величините от „Демографски данни“ и „Интереси“ в персонализирани отчети. Например да използваме величините Пол и/или Възраст, за да зададем контекста за оценяване на показатели в „Електронна търговия“, като Съотношение на покупка към преглед на подробностите или Приходи от продукти.

Нови спрямо завърнали се потребители, колко пъти са влизали за седмица/месец и т.н.,колко време са прекарали на страница или общо в сайта с процент на отпадане и постигане на реализация.

Персонализираните месечни отчети ще се получават по емайл адрес веднъж седмично, и обобщителен отчет в края на месеца чрез специално създадено табло в реално време, което може да бъде вградено в admin панел и да се даде достъп само на определени администратори.