[9] съвета за професионална SEO оптимизация

  1. Направете проучване на ключовите си думи

Ако ще публикувате съдържание на сайта си, едно от най съществените неща е да отделите достатъчно време за подбор на правилните ключови думи.

С помощта на инструменти, като SERPSTAT, Google Keyword Planner, Keywordtool и др., имате възможност да направите анализ на ключови думи и фрази, които търсят хората и техните позиции. Извадете ги в електронна таблица подредена по позиции. Това ще ви помогне, както да си структурирате правилно съдържанието, така и да използвате събраните ключови думи в SEO оптимизацията.

  1. Поставете ключовите думи на правилните места

Ако някога нямаше значение къде ще се поставят ключовите думи и фрази, и колко пъти ще бъдат повторени в текста, то сега не е така!

Включете ключовата си дума или фраза в заглавието, в първите 300 думи и в първия H1 или H2 таг. След това трябва да направите вариации или синоними на ключовата си дума.

В идеалния случай вашата ключова дума трябва да се чувства естествена в съдържанието ви – ако почувствате, че има насищане на ключовата дума, вие сте отишли ​​твърде далеч.

Не забравяйте, че хората, които използват търсачките, търсят точно тази фраза или ключова дума, защото искат да знаят повече за нея. Така че има смисъл да им дадете това, което търсят. Ще получите повече кликвания, ако го направите – това е един от триковете на търговията за професионални копирайтъри на SEO статии.

  1. Пишете за нещо, от което хората се интересуват

Преди да се заемете да пишете каквото и да е SEO съдържание, задайте си въпроса: на кого му пука?

Твърде често авторите на статии просто изпомпват съдържание без реална причина, без реална стратегия зад това. Те забравят, че потенциалните потребители трябва да искат да четат тези неща – всъщност не пишете за алгоритмите на Google, а за хората!

Когато пишете, винаги трябва да се стремите да предложите стойност на читателите си. Какво можеш да им кажеш, което никой друг не може? Каква услуга можете да предоставите? Уникална ли е? Какви знания можете да споделите, които не могат да бъдат намерени никъде другаде?

Никой не познава вашият бизнес, така както вас! – използвайте това за вашето SEO предимство.

Можете да обсъждате новини, свързани с вашия бизнес. Не се страхувайте също да интервюирате някои експерти (ако ги цитирате и представите техния опит в публикацията си, те вероятно ще споделят съдържанието ви чрез социалните си канали – по този начин можете да използвате по-големи мрежи, за да увеличите размера на своя собствен канал).

  1. Запознайте се с основите на техническото SEO

Цялата оптимизация на ключовите думи в света няма да ви помогне, ако сайтът ви, дори не е индексиран.

Като писател, не се очаква да знаете как да мигрирате сайт или да активирате HTTPS в основния домейн. Всъщност не трябва да знаете как да увеличите максимално скоростта за обхождане на сайта, и не е нужно да знаете как се минимизират JavaScript или CSS файлове. И все пак основните правила за техническа SEO оптимизация, може да ви направи по-добър SEO писател.

Първо, разберете как Google обхожда страниците на сайта и раздава авторитет на връзки, може да ви помогне да изградите стратегията си. В крайна сметка писането на съдържание не е само за един единствен пост в блога, а за писане на куп статии.

Ако добре разбирате как е структуриран блога ви, можете да си помогнете да направите всичко малко по-ефективно, което означава, че връзката към някоя от вашите публикации ще даде на вашия сайт максимална полза.

Също така помага да разберете как да оптимизирате уебсайта си за повече ключови думи.

Например компресирането и оптимизацията на изображенията в статията покачват авторитета на страницата в Google. Това са малка част от уменията, които трябва да притежавате, като SEO писател.

  1. Направете съдържанието достатъчно дълго

Разбира се, 100 думи с прясно съдържание са по-добри, отколкото никакво ново съдържание, колко стойност можете наистина да предоставите?

Търсачките са склонни да дават приоритет на по-дълги блогове и статии, и то по добра причина. Опитайте се да обхванете поне 600 думи, но ако успеете да стигнете до 1000 или повече, продължете не се отказвайте!

Има много проучвания, които показват, че търсачките са склонни да предпочитат „задълбочено” съдържание от поне 2000 думи – забелязахме това от наши статии и статии на клиенти, а много от най-популярните публикации в блоговете ни са поне 1500 думи.

Колкото по-дълго е вашето съдържание, толкова повече стойност ще дадете на читателите си.

  1. Следете инструментите за seo анализ и репорт

SEO писането не е просто да публикувате съдържанието си и да спрете!

Всъщност трябва редовно да следите съдържанието си с помощта на Google Analytics. Времето прекарано на сайта, степента на отпадане и страниците на сесия са също толкова важни (ако не и по-важни), колко и уникалността на ключовите думи.

Ако вашият сайт има висока степен на отпадане, това означава, че посетителите на него не пребивават дълго. Това може да става, защото страницата ви не им предоставя информацията, която търсят. Ако степента на отпадане е висока, има голям шанс страницата ви да не е оптимизирана за подходящите ключови думи.

Трябва да знаете, че има много неща, които могат да доведат до увеличаване на честотата на отпадане.

Агресивните изскачащи прозорци, бавното време за зареждане, отвратителните реклами или изображения и всеки друг грозен дизайн елемент може да отблъсне посетителите.

Ако използвате WordPress, като своя платформа за статии, има много безплатни онлайн PR инструменти (под формата на приставки), от които можете да се възползвате. От разширенията за SEO оптимизация, използваме Yoast SEO и Shareaholic, заедно с няколко други.

  1. Редактирайте работата си

Основната разлика между професионалните писатели на SEO статии и обикновените потребители е окото за редактиране до последния детайл.

Програми като OpenOffice, Google Docs и Microsoft Word го улесняват. Естетичното форматиране също е важно. Стойте далеч от супер дълги абзаци и изречения, които продължават с километри.

Ако имате възможност, винаги е по-добре да накарате някой друг да погледне работата ви, преди да натиснете да публикуване.

  1. Направете си PR

След като напишете и публикувате прясното съдържание, SEO работата е завършена само наполовина.

Последната стъпка на писането на цялото уеб съдържание е вашият собствен онлайн PR – линкове към вашето съдържание навсякъде. Коментирайте блогове и линквайте обратно към вашия сайт. Изпратете съдържанието си към известни сайтове. Управлението на социалните медии и писането на уеб съдържание вървят ръка за ръка.

  1. Осъзнайте, че за да станете експерт, като SEO писател е нужно време

SEO писането е умение – и като всяко друго умение, няма да го овладеете за една нощ.

Когато пишете SEO съдържание, винаги ще искате да се върнете и да редактирате съдържанието си, когато инструментите за анализи започнат да ви дават конкретна информация. Дори и да не успеете при първия си опит, можете да продължите да усъвършенствате съдържанието си, докато то не започне да се класира.

 

Нашият съвет е да опитате! Направете всичко възможно и вижте докъде може да стигнете…

 

След няколко месеца, ако вашата стратегия не работи, винаги можете да ни потърсите за допълнително обучение или услуга за професионална SEO оптимизация!