В съответствие със съобщението от февруари на 30 септември 2019 г Google премахва показателя за средна позиция от Google Ads.
В бъдеще ние препоръчваме да използвате процент на челните импресии в Търсене . Тези показатели отразяват действителното разположение на рекламата Ви на страницата, вместо позицията ѝ спрямо останалите реклами.
В резултат от тази промяна от седмицата на 30 септември 2019 г. ще бъдат деактивирани следните елементи:
- правила, използващи средна позиция;
- персонализирани графи, използващи средна позиция;
- запазени отчети, филтриращи по средна позиция;
- запазени филтри със средна позиция.
Ако имате скриптове на Google Ads, които използват средна позиция, препоръчваме да ги прегледате, за да осигурите работата им по предназначение.
Показателят за средна позиция ще бъде премахнат и от следните елементи:
- запазени набори от графи;
- запазени отчети, които използват графата „Средна позиция“, но не филтрират по нея;
- отчетни карти, които използват средна позиция в таблата за управление.
Ако използвате параметри на ValueTrack, моля, обърнете внимание, че от седмицата на 30 септември 2019 г. параметърът {adposition} ще започне да извежда празен низ.
Valeri Petrov SEO & Marketing Manager
vpetrov@webtik.bg
(+359) 883 401 305
WEBTIK
www.webtik.bg
Bulgaria, Sofia, ul. Kumanovski Boi 8, 1229
Източник: Палави Нареш (Pallavi Naresh), продуктов мениджър, Google Ads