Основи на GTM

gtm

Ако сте нов в GTM, събрах информация за вас, за да можете да решите дали имате нужда от GTM маркери на уебсайта си или не.

GTM е безплатен продукт на Google, който може да борави с вашите проследяващи маркери. Лесно е, нали?

Това може да обърка термина „tag“, тъй като WordPress има свои собствени tags, така че можете да зададете въпроса „защо, аджеба, имам нужда от инструмент на трета страна, за да управлявам мойте WordPress tags?“ Въпросът е добър, отговорът е прост: Терминът „tag“ в GTM е нещо много различно.

Ако сте блогър, може да използвате Google Analytics, като използвате един от наличните приставки на Google Analytics за WordPress. Тези плъгини поставят малък фрагмент от код във вашите уеб страници, така че Google да може да следи вашия уебсайт.

Ако сте магазин за електронна търговия и използвате някакъв PPC инструмент, може да получите така наречения „код за преобразуване”, за да можете да проследявате поръчки / клиенти / абонати / и т.н. на вашия сайт в системата на PPC.

GTM на Google може да ви помогне да управлявате тези маркери на уебсайта си, като ви дава възможност да въведете всяка необходима информация на лесен за използване уебсайт и да остави Google да работи с него много точно. Вече може да се запитате: „Наистина ли имам нужда от GTM маркери? ” Всеки уебсайт има нужда от това особено когато има онлайн реклама за онлайн търговия.

Написах отделна статия за вас, за да можете да решите.

Очаквайте скоро!