Вашето ръководство за 2020 г. за изображенията в социалните медии – размери, съвети и снимки

Образите в социалните медии: Предава правилното съобщение Няма място за погрешно тълкуване Визуално е привлекателен Уважава идентичността на марката Изглежда достатъчно просто. Така че защо не е така? Смятаме, че разбрахме какво ви е необходимо, за да направите вашите образи в социалните медии да работят перфектно с вашите планове за съдържание. Затова решихме, че ще […]

Как работят маркетинговите фунии

Ако сте прекарали време да се научите за маркетинговия анализ, вероятно сте попаднали на термина „фунии“. Ако се интересувате какво представляват и как могат да помогнат, тази публикация е за вас. Какво представляват фуниите? Несъмнено искате посетителите на вашия уебсайт да предприемат определени действия. Може би искате те да направят покупка, да се регистрират или […]

Калоян Колев се възстановява с Verthe Acupressure set

Ежедневно чуваме колко е важно да водим здравословен начин на живот. Стремим се да намалим стреса и да се грижим за тялото и съзнанието си. Но кои са основите, върху които се гради здравословният начин на живот? Отговорът е “правилен режим на хранене, ежедневни тренировки и пълноценен сън”. Калоян Колев е една от младите надежди […]

Нови наредби от 1 Януари 2020г, отнасящи се за рекламодатели, издатели и партньори нa Google, отностно Калифорнийския закон за поверителност на потребителите (CCPA)

ccpa

Google, разбира се, има дълга история на прилагането на потребителски подход във всичко, което прави. Като част от нашият ангажимент на рекламодатели, никога не продаваме лична информация. Предоставяме на потребителите прозрачност и контрол върху тяхното рекламно преживяване. Съгласно Персонализираната политика за рекламиране, никога не използваме чувствителна информация за персонализиране на рекламите. През ай 2018 г. Google […]

Новите промени в платформата за Реклами на Facebook

Оптимизацията на бюджета на кампаниите (CBO) Facebook Реклама > С какво ще помогнат промените в Facebook Advertising? Оптимизацията на бюджета на кампаниите (CBO) прави най-ефикасното използване на бюджетните разходи, за да се получи общите най-добри резултати и да се гарантира, че цената на тези резултати съответства на стратегията за офериране. Бюджетът на кампанията е бюджет, […]

Computer Space International art Forum 2019

С много труд и упоритост си извоювуахме 2-ро място на международния форум Computer Space Internatonal art Forum 2019. 👉 Knockoutbg.com – категория “Technology and Market”Автор и изпълнител на проекта: Петьо Еремиев 🔗 www.knockoutbg.com

Ефективна SEO Оптимизация за изображенията на вашият сайт

Какво точно ще научим от тази статия? Попълване на детайлна информация за изображение; Компресиране на изображения. Попълване на детайлна информация за изображение Както знаем, когато решим да изпълним дадено търсене в Google по ключова думи, имаме възможност да изберем и опцията за търсене по изображения. За да се покажат нашите изображения на първи позиции, ние […]

Публикувано в SEO

Оптимизация на онлайн магазин – Как да създадете структура на сайта, която ще подобри SEO

Колкото по-добра е структурата на вашия сайт, толкова по-голям е шансът ви да се класирате по-високо в търсачките. Всеки уебсайт има някаква „структура“. Това може да е строга и опростена структура, или може да е неорганизирана смесица от страници. Ако сте умишлени и внимателни със структурата на вашия сайт, ще създадете сайт, който постига високи […]