Новите правила за маркетинг в социалните медии през 2021 г.

digital-marketing-2021

Ние стоим на ръба на една много очаквана нова година. Ваксините се въвеждат, положителните промени се увеличават в областите на расово равенство и климатични действия и е справедливо да се каже, че повечето хора се чувстват предпазливо оптимистично към 2021 г. За маркетолозите планирането за 2021 г. ще изглежда малко по-различно от предишните години. Макар […]

Каква е разликата между SEO и SEM?

Разликата между SEO и SEM

Разликата между SEO и SEM е просто, че оптимизацията на търсачките е част от маркетинга на търсачките. И двата процеса имат за цел да увеличат видимостта в търсачките. SEO е за оптимизиране на вашия уебсайт, за да получите по-високо класиране в органичните резултати от търсенето, докато SEM надхвърля SEO. Той включва други методи, които могат да Ви […]

Как iOS 14 на Apple може да повлияе на рекламите Ви

Apple обяви промени с iOS 14, които ще повлияят на начина, по който получаваме и обработваме събития за преобразуване от инструменти като Facebook пиксела. Ще бъдат засегнати бизнеси, които рекламират мобилни приложения, както и тези, които оптимизират, насочват и отчитат събития за уеб преобразуване от някой от нашите бизнес инструменти. По-конкретно, Apple ще започне да […]

Профилите в Google My Business не се изисква да се показват в Google Търсене

Джон Мюлер от Google трябваше да потвърди, че не е необходимо да имате потвърдена от Google My Business обява за бизнес, за да се показва в Google Web Search. Нуждаете се от списък с Google My Business, за да се показва добре в Google Maps и в резултатите от локалния пакет или да показва локален […]

Ограничено използване на данни за Facebook

Когато създавате реклама във Facebook или активирате Facebook пиксел за уебсайт, целева страница или свързан сайт в Mailchimp, можете да активирате функцията за ограничена употреба на данни на Facebook, за да ограничите начина, по който се използват данните за посетителите на вашите контакти и уебсайт. Това може да Ви помогне да се съобразите със Закона […]

Как да направим корицата в Facebook с подходящи размери

Перфектният размер на снимката на корицата на Facebook и най-добрите практики Снимките на корицата на Facebook са идеален пример за това как маркетингът в социалните медии се различава от обикновеното използване на социални медии. Страхотна лична снимка на корицата може да бъде всичко, което според нас изглежда страхотно в профила; нашите снимки на корицата на […]

Следващо поколение Google Analytics

Какво ново За да ви помогнем да получите по-добра възвръщаемост на инвестициите от вашия маркетинг в дългосрочен план, ние създаваме нов, по-интелигентен Google Analytics, който се основава на основата на собствеността App + Web, която въведохме миналата година. Новият Google Analytics вече е стандартният опит за всички нови имоти и тук инвестираме в бъдещи подобрения. Можете да осъществите […]

Ръчното индексиране на страниците в Google Search Console са временно деактивирани

От 14 октомври Функцията „Заявка за индексиране“ на инструмента за проверка на URL адреси е деактивирана с цел извършване на някои технически актуализации. Очакваме да бъде активиран отново през следващите седмици. Междувременно Google продължава да намира и индексира съдържание чрез нашите редовни методи. Как работи Google ТърсенеНаучете как Google открива, обхожда и обслужва уеб страници […]

Facebook Pixel събития и персонализирани конверсии: Най-добри практики

Facebook пикселни събития и персонализирани реализации са важни инструменти, които могат да увеличат вашите маркетингови и рекламни усилия. Като се има предвид някакъв кросоувър между двете, може да е предизвикателство да се разбере разликата между тях, както и кога и как да се използва всеки. Тази публикация има за цел да даде известна яснота. Първо, ако не […]

Продължението на новината за Калифорнийски закон за поверителност на потребителите / California Consumer Privacy Act (CCPA)

Какво ново от 1 юли 2020г. за Маркетинг специалистите? От 1 юли 2020г. рекламодателите ще видят въздействие върху отчитането на резултатите от кампаниите за лица в Калифорния. Facebook пусна функция за ограничена употреба на данни, за да даде на фирмите по-голям контрол върху това как се използват техните данни в системите им за по доброто […]