• Интегриране на Google Search Console – robots & sitemap
  • On-Site SEO оптимизацията– вътрешната оптимизация започва с начина на генериране на кода и правилното формулиране съдържанието от собственика на сайта. В предвид факта, че търсещите машини непрекъснато променят механизмите си желателно е мета данните (таговете) да се генерират динамично!
  • Off-Site SEO оптимизацията (Външната сайт оптимизация) е следващата стъпка, която следва да се прави непрекъснато във времето. Свързана е с генерирането на голямо количество качествени линкове от други сайтове, водещи към вашия сайт.
  • Off-Page оптимизацията представлява разпространение на рекламна или PR информация сред много потребители използвайки мощта на социалните мрежи
  • Какво е Off-Page оптимизацията?

“Off-Page SEO” обхваща всички действия, които ти и всички останали извършват извън собствения ти уеб сайт, с цел класиране на сайта на предни позиции в търсачките.

Много хора свързват Off-Page SEO само с линкбилдинга, но всъщност Off-Page оптимизацията зависи от доста други разнообразни фактори. И главно Off-Page оптимизацията се случва извън сайта ви или с други думи, ако някой напише коментар за сайта ви в даден форум, това е Off-Page.

  • Подготвяне на сайта ви за линкбилдинг

Помнете, че за Google е трудно да индексира стойността на която и да е страница, ако няма линкове, водещи към нея – без значение колко полезни са те и колко е качествено съдържанието на съответната страница.

  • Как да сте сигурни, че сайтът ви е готов за линкове?
  • Оформени вътрешни страници

Оптимизираните вътрешни страници включват линкове и препратки между различните страници на сайта ви, чрез различни ключови думи, като е добре да се набляга на името на бранда. Добър съвет е да имате silo pages или страници, които свързват категориите ви и поддържащите страници /публикации/. По този начин, когато препратим линк към заглавната страница, потокът от данни, който преминава през категориите и поддържащите страници, ще подобрява вашето представяне пред търсачките.