Дефиниция за SEO:

Search Engine Optimization (оптимизация за търсачки) или на кратко казано SEO, има за цел да увеличи количеството и качеството на трафика към вашият уебсайт, чрез органичен трафик.

Какво Ви предлагаме:

  • Интегриране на Google Search Console – robots & sitemap;
  • Интегриране на Google Analytics (GA4);
  • Свързване към търсачките – Bing и Yandex;
  • Удостоверяване на уебсайта, чрез Google Tag Manager, HTML маркер, HTML файл;
  • Закачване на инструмент – Yandex Metrica;
  • Одити за сайтове;
  • Изготвяне на месечни отчети

Видове SEO оптимизация:

  • On-Site SEO оптимизацията – вътрешната оптимизация започва с начина на генериране на кода и правилното формулиране на съдържанието от собственика на сайта. В предвид факта, че търсещите машини непрекъснато променят механизмите си желателно е мета данните (таговете) да се генерират динамично;
  • On-Page SEO оптимизацията – практика за оптимизиране на отделни уеб страници, за да класирате вашият сайт по-високо и да спечелите трафик в търсачките. On-page се отнася както за съдържанието, така и за HTML изходния код на страница, който може да бъде оптимизиран, за разлика от SEO извън страницата, който се отнася до връзки и други външни сигнали;
  • Off-Site SEO оптимизацията (Външната сайт оптимизация за уебсайт) – следващата стъпка, която следва да се прави непрекъснато във времето. Свързана е с генерирането на голямо количество качествени линкове от други сайтове, водещи към вашия сайт;
  • Off-Page оптимизацията – разпространение на рекламна или PR информация сред много потребители използвайки мощта на социалните мрежи (Facebook, Instagram, Twitter…)

Какво представлява Off-Page оптимизацията?

“Off-Page SEO” обхваща всички действия, които ти и всички останали извършват извън собствения ти уеб сайт. Това се прави с цел класиране на сайта на предни позиции в търсачките.

Много хора свързват Off-Page SEO само с линкбилдинга. Всъщност Off-Page оптимизацията зависи от доста други разнообразни фактори. Главно Off-Page оптимизация за уебсайт се случва извън сайта ви или с други думи, ако някой напише коментар за сайта ви в даден форум, това е Off-Page.

Подготвяне на сайта ви за линкбилдинг

Помнете, че за Google е трудно да индексира стойността на която и да е страница, ако няма линкове, водещи към нея – без значение колко полезни са те и колко е качествено съдържанието на съответната страница.

Оформяне на вътрешни страници

Оптимизираните вътрешни страници включват линкове и препратки между различните страници на сайта ви, чрез различни ключови думи. Добре е да се набляга на името на бранда. Добър съвет е да имате silo pages или страници, които свързват категориите ви и поддържащите страници /публикации/. По този начин, когато препратим линк към заглавната страница, потокът от данни, който преминава през категориите и поддържащите страници, ще подобрява вашето представяне пред търсачките.

За да се свържете с нас, можете да посетите нашата страница с Контакти. Завършените ни проекти, можете да разгледате на нашата страница Начало или на Facebook страницата ни!