Излишно е да казвам, че всяка ефективна дигитална маркетингова кампания започва с определянето на правилния дигитален маркетингов план, който на свой ред започва с ясна дигитална маркетингова цел.
Дигиталната маркетингова цел, която решавате за вашата дигитална маркетингова кампания, трябва да бъде SMART (специфична, измерима, постижима, подходяща и навременна). Трябва първо да помислите как те ще се съгласуват интелигентно с общите ви бизнес цели и ключовите ви показатели за ефективност (KPI).
Следващата и жизненоважна стъпка след дефинирането на целта на вашата кампания е да започнете да проектирате някои номинални KPI цели, как ще измервате успеха на плана си и кои дигитални маркетингови показатели ще използвате, за да наблюдавате успеха си.
Ето защо предоставяме това ръководство, което съдържа три основни части:
Общите цели или задачи за всяка маркетингова кампания в дигитален маркетинг или социални медии, най-използваните показатели за дигитален маркетинг, които трябва да използвате, за да измерите ефективността на вашите дигитални кампании и да гарантирате, че вашите усилия създават реално въздействие върху крайния резултат. Най-добрите инструменти за измерване на успеха на вашите KPI за дигитален маркетинг.
Pingback: จุดเด่นของค่าย Extreme Gaming Casino
Pingback: 5 เทคนิคฉบับเซียนกับวิธีดูราคาบอลให้ได้เงิน
Pingback: skool games alex hormozi
Pingback: weed pen
Pingback: endolift
Pingback: lucabet เว็บตรง
Pingback: ฉลากสินค้า
Pingback: ไอศกรีม
Pingback: ไม้เทียม