Какво ново от 1 юли 2020г. за Маркетинг специалистите?
От 1 юли 2020г. рекламодателите ще видят въздействие върху отчитането на резултатите от кампаниите за лица в Калифорния. Facebook пусна функция за ограничена употреба на данни, за да даде на фирмите по-голям контрол върху това как се използват техните данни в системите им за по доброто спазване на закона за поверителност на потребителите в Калифорния (CCPA).
Facebook пусна функция за ограничена употреба на данни, за да предостави на фирмите по-голям контрол върху това как се използват данните в системите на Facebook и за по-добрата им поддръжка и техните усилия за спазване на закона за поверителност на потребителите в Калифорния (CCPA). Ограничено използване на данни е параметър, който можете да изпращаме заедно със събитията си, за да ограничиме използването на данни от хора в Калифорния. Когато един бизнес позволява ограничена употреба на данни, Facebook ще обработва данни в съответствие с ролята ни на доставчик на услуги по отношение на маркираната лична информация от хора в Калифорния и ограничава използването на тези данни, предмет на специфичните за държавата условия. Когато е активирана ограничена употреба на данни, бизнесът може да забележи въздействие върху ефективността на кампанията. Освен това възможностите за пренасочване и измерване ще бъдат ограничени.
Рекламодателите и издателите могат да актуализират настройките по подразбиране за ограничена употреба на данни в мениджъра на събития, мениджъра на приходите или както е описано в документацията за разработчици, ако например CCPA не се отнася за тях.
Pingback: ระบบ ERP
Pingback: ต่อผมแท้
Pingback: safe dayz hack
Pingback: LSM99 SLOT ค่ายเยอะ
Pingback: สินเชื่อรถบรรทุก
Pingback: jaxx download
Pingback: Dental
Pingback: find this
Pingback: ทัวร์เวียดนาม
Pingback: Ubet89 ทางเข้า เว็บตรง
Pingback: ufa168
Pingback: ธุรกิจงานศพ