Образите в социалните медии:
- Предава правилното съобщение
- Няма място за погрешно тълкуване
- Визуално е привлекателен
- Уважава идентичността на марката
Изглежда достатъчно просто. Така че защо не е така? Смятаме, че разбрахме какво ви е необходимо, за да направите вашите образи в социалните медии да работят перфектно с вашите планове за съдържание.
Затова решихме, че ще помогнем, като създадем инфографика, за да се превърнем във вашето ръководство, когато става дума за Facebook, Twitter, Instagram размери на изображения и 5 съвета и трика за поддържането му красиво.
И така, ето, че ние през 2020 г. все още актуализираме тази инфографика, като ви помагаме да поддържате стегнато и със стил изображенията ви в социалните медии.
Трябва да споменем обаче, че в менюто за планиране, винаги можете да прегледате точно как ще изглеждат вашите изображения и как се вписват във всеки формат на социалната мрежа, нали?
Размери на изображението във Facebook:
- Размер на изображението на корицата във Facebook: 828 x 312 px
- Размер на снимката на профила във Facebook: 170 x 170 px
- Размер на изображението във връзка с Facebook връзка: 1200 x 630 px
- Размер на изображение или видео на Facebook Story: 1,080 x 1,920 px
- Размер на изображението на карусела във Facebook: 1,080 x 1,080 px
- Размер на снимката във Facebook: 1200 x 900 px
- Размер на видеоклипа във Facebook: 1,280 x 720px
Размери на изображението в Twitter:
- Размер на снимката в заглавната част на Twitter: 1,500 x 1,500 px
- Размер на снимката на профила в Twitter: 400 x 400 px
- Резюме на Twitter Размер на картата: 280 x 150 px
- Размер на изображението на Twitter Cards: 1200 x 628 px
- Размер на снимка в поток в Twitter: 600 x 335 px
Размери на изображението в Instagram:
- Размер на снимката на профила в Instagram: 320 x 320 px
- Изображение на портал в Instagram: 1,080 x 1350 px
- Размер на квадратно изображение в Instagram: 1,080 x 1,080 px
- Изображение на пейзаж в Instagram: 1,080 x 608 px
- Размер на Instagram истории: 1,080 на 1,920 px
- Снимка на корицата на IGTV: 420 x 624 px
Размери на изображението LinkedIn 2020 :
- Размер на обложката на LinkedIn: 1,536 x 768 px
- Размер на снимката на профила LinkedIn: 300 x 300 px
- Размер на изображението на LinkedIn: 1200 x 628 px
- Размер на LinkedIn изображения: 1200 x 628 px
- Размер на персонализирани модули LinkedIn: 502 x 282 px
- Размер на снимките на компанията LinkedIn: 900 x 600 px
- LinkedIn Hero Размер на изображението: 1,128 x 376 px
Pinterest 2020 Размери на изображението:
- Размер на снимката на профила Pinterest: 280 x 280 px
- Размер на пинта Pinterest: 1000 x 1,500 px
- Размер на дълъг пин Pinterest: 600 x 1,260
- Размер на корицата на Pinterest Board размер: 200 x 200 px
- Pinterest голям размер на дисплея на дъската: 222 x 150 px
5 СЪВЕТИ И ТРИКСОВЕ ЗА ДА СЕ ДЪРЖАВЕ КРАСИВНО
1. Изображение?
По дяволите да! Чудесно копие с готино, изображение на заден план винаги хваща окото. Страхотна стратегия за популяризиране на съдържанието. Имайте предвид какъв е фокусът ви, за да не направите цялостното изображение прекалено пренаселено – пространството винаги е високо оценено.
2. Лого на изображението?
Бихме предложили да не го направим или поне само в ограничени случаи. Тъй като планирате вашите потребители да виждат това изображение на собствените си страници в социалните медии – логото е излишно и просто го прави по-претъпкан и „марково“. Разберете настроението , контекста на вашите клиенти и не се плашете да предадете възможности за показване на логото.
3. Смели изображения?
Всички обичаме цветните и вдъхновяващи изображения, но не се опитвайте да бъдете твърде смели, освен ако това не е вашата марка в социалните медии или освен ако не смятате да го направите. В противен случай това създава объркване в това, което феновете ви трябва да очакват от вас. Да бъда постоянен.
4. Стандартизирана стокова фотография?
Моля не. Избягвайте това възможно най-много. Всички знаем, че класически образ на мъж / жена в офис / фабрика, който държи някакво парче технология и небрежно гледа камерата с огромна неестествена усмивка. Поддържайте фотографията подходяща, но естествена. Има невероятни уебсайтове с изображения, които ще ви помогнат с безкраен избор за всички ваши изображения в социалните медии.
5. И винаги вечният съвет „Познавай клиента си“.
Казваме го, защото ни интересува – социалните медии са трудни, защото марките се опитват да се поберат – точно затова знанието на клиента ви е толкова важно в този контекст. Какво им харесва, какво не им харесва, кое им е обидно, какво привлича вниманието им. Точно като всяка друга част от вашия бизнес, знаейки предпочитанията и поведението на клиента ще ви свърши работа.
Това е, което имаме като бързо ръководство за вашите изображения в социалните медии. Попаднахте ли на други съвети или проблеми? Уведоми ни.
Pingback: ค่ายเกมส์ Kiss me bet
Pingback: John Lobb