Ограничено използване на данни за Facebook

Когато създавате реклама във Facebook или активирате Facebook пиксел за уебсайт, целева страница или свързан сайт в Mailchimp, можете да активирате функцията за ограничена употреба на данни на Facebook, за да ограничите начина, по който се използват данните за посетителите на вашите контакти и уебсайт. Това може да Ви помогне да се съобразите със Закона […]

Как да направим корицата в Facebook с подходящи размери

Перфектният размер на снимката на корицата на Facebook и най-добрите практики Снимките на корицата на Facebook са идеален пример за това как маркетингът в социалните медии се различава от обикновеното използване на социални медии. Страхотна лична снимка на корицата може да бъде всичко, което според нас изглежда страхотно в профила; нашите снимки на корицата на […]

Следващо поколение Google Analytics

Какво ново За да ви помогнем да получите по-добра възвръщаемост на инвестициите от вашия маркетинг в дългосрочен план, ние създаваме нов, по-интелигентен Google Analytics, който се основава на основата на собствеността App + Web, която въведохме миналата година. Новият Google Analytics вече е стандартният опит за всички нови имоти и тук инвестираме в бъдещи подобрения. Можете да осъществите […]

Ръчното индексиране на страниците в Google Search Console са временно деактивирани

От 14 октомври Функцията „Заявка за индексиране“ на инструмента за проверка на URL адреси е деактивирана с цел извършване на някои технически актуализации. Очакваме да бъде активиран отново през следващите седмици. Междувременно Google продължава да намира и индексира съдържание чрез нашите редовни методи. Как работи Google ТърсенеНаучете как Google открива, обхожда и обслужва уеб страници […]

Facebook Pixel събития и персонализирани конверсии: Най-добри практики

Facebook пикселни събития и персонализирани реализации са важни инструменти, които могат да увеличат вашите маркетингови и рекламни усилия. Като се има предвид някакъв кросоувър между двете, може да е предизвикателство да се разбере разликата между тях, както и кога и как да се използва всеки. Тази публикация има за цел да даде известна яснота. Първо, ако не […]

Продължението на новината за Калифорнийски закон за поверителност на потребителите / California Consumer Privacy Act (CCPA)

Какво ново от 1 юли 2020г. за Маркетинг специалистите? От 1 юли 2020г. рекламодателите ще видят въздействие върху отчитането на резултатите от кампаниите за лица в Калифорния. Facebook пусна функция за ограничена употреба на данни, за да даде на фирмите по-голям контрол върху това как се използват техните данни в системите им за по доброто […]

Вашето ръководство за 2020 г. за изображенията в социалните медии – размери, съвети и снимки

Образите в социалните медии: Предава правилното съобщение Няма място за погрешно тълкуване Визуално е привлекателен Уважава идентичността на марката Изглежда достатъчно просто. Така че защо не е така? Смятаме, че разбрахме какво ви е необходимо, за да направите вашите образи в социалните медии да работят перфектно с вашите планове за съдържание. Затова решихме, че ще […]

Как работят маркетинговите фунии

Ако сте прекарали време да се научите за маркетинговия анализ, вероятно сте попаднали на термина „фунии“. Ако се интересувате какво представляват и как могат да помогнат, тази публикация е за вас. Какво представляват фуниите? Несъмнено искате посетителите на вашия уебсайт да предприемат определени действия. Може би искате те да направят покупка, да се регистрират или […]

Калоян Колев се възстановява с Verthe Acupressure set

Ежедневно чуваме колко е важно да водим здравословен начин на живот. Стремим се да намалим стреса и да се грижим за тялото и съзнанието си. Но кои са основите, върху които се гради здравословният начин на живот? Отговорът е “правилен режим на хранене, ежедневни тренировки и пълноценен сън”. Калоян Колев е една от младите надежди […]