Новите промени в платформата за Реклами на Facebook

Оптимизацията на бюджета на кампаниите (CBO)

F (отваря се в нов подпрозорец)“>acebook Реклама >

С какво ще помогнат промените в Facebook Advertising?

Оптимизацията на бюджета на кампаниите (CBO) прави най-ефикасното използване на бюджетните разходи, за да се получи общите най-добри резултати и да се гарантира, че цената на тези резултати съответства на стратегията за офериране.

Бюджетът на кампанията е бюджет, който е зададена на ниво кампания (а не на ниво набор от реклами). Сумата, която е зададена, може да се прилага за всеки ден, в който се провежда кампанията (дневен бюджет) или през целия период на кампанията (пожизнен бюджет). Всички бюджети на кампании използват оптимизация на бюджета на кампанията.

Как работи!

CBO използва бюджета на кампанията и стратегията за офериране – която може да бъде например най-ниската цена на действие (CPA) или най-високата възвръщаемост на рекламните разходи (ROAS) – за автоматично и непрекъснато намиране на най-добрите активни възможности за резултати в рекламните групи. След това разпределя бюджета на кампания в реално време, за да получим тези резултати.

За създаване на рекламни набори, които имат различни начални и крайни дати или време, тъй като CBO взема предвид графика на всеки активен рекламен набор (рекламите могат да се пускат през цялото време или по график). Не трябва да се забравя обаче, че CBO може да не изразходва бюджета еднакво за всеки набор от реклами, тъй като Facebook оптимизира за цялостния бюджет на кампанията. Например, ако има 2 активни рекламни набора в една кампания, може да се изразходва 90% от бюджета за първия рекламен комплект, така Facebook получава резултатите от кампанията като най-ниската CPA или най-високата ROAS (в сравнение с другия рекламен набор) ).

За да се избегне неефективните разходи, важно е да не се поставя на пауза и да се премахва ръчно рекламните набори, за да се имитира автоматично планиране на рекламен набор. CBO резервира и изразходва бюджета на кампанията за активни рекламни набори. Ръчно имитирането на график на рекламните групи може да доведе до изразходване на бюджета на CBO главно за, само един рекламен набор.

Например, ако e изразходен за бюджета на кампанията за 2 рекламни набора, един активен и един планиран да се пуска в бъдеще, паузирането на бъдещия набор от реклами ще накара системата на Facebook Реклами да се съсредоточи върху изразходването на бюджета изцяло върху активния рекламен набор.

Facebook Реклама >

Направете своята заявка за реклама в фейсбук тук.