Google Tag Manager (GTM)

onlain-reklama

Събирането на данни с помощта на инструменти като Google Analytics е от решаващо значение за разширяване на онлайн обхвата на вашия бизнес, конвертиране на потенциални клиенти в клиенти и оптимизиране на стратегия за дигитален маркетинг, за да създадете по-силни връзки с вашата аудитория.

GA и други подобни инструменти за анализи подпомагат процеса, но те работят по-ефективно с добавянето на тагове.

Таговете в общ смисъл са битове код, който вграждате в JavaScript или HTML на уебсайта си, за да извлечете определена информация.

За маркетинговите специалисти, необходимата информация за маркери обикновено включва колко време потребителите посещават страница на вашия сайт, формуляри за подаване на данни, как са пристигнали на вашия сайт, на кои връзки са кликнали или дори какви продукти са премахнали от пазарската си количка.

Всеки маркер проследява нещо различно. Например, можете да създадете маркер, само за да видите колко хора попълват формата на страницата си „Свържете се с нас“. След това този маркер може да изпрати по-точна информация до Google Analytics, Google Ads или друга трета страна.

За съжаление, ръчно кодирането на маркери може да бъде досаден и труден процес за маркетинг специалистите без много опит или кодиране.

С Google Tag Manager (GTM) на маркери целият ви процес на маркиране става много по-лесен. Всичко, което правите, е да вградите веднъж код в страниците на вашия сайт и след това всеки път, когато искате да създадете маркер, GTM платформата го кодира и вгражда за вас.

GTM прави няколко неща: първо, той позволява на вашите разработчици да се съсредоточат върху задачите с по-голяма картина, като премахва тежестта на кодирането на всеки отделен маркетингов маркер във вашият онлайн магазин.

Второ, тъй като GTM кодира маркерите, това значително намалява възможността от човешка грешка.

И трето, GTM позволява на вашия маркетинг отдел да поеме пълен контрол над създадените от тях маркери и да ги следи. Предоставянето на вашите маркетинг специалисти пълно управление на маркерите, което увеличава ефективността. Освен това използването на маркери подобрява точността на вашата система за анализ, гарантирайки по-висококачествени отчети и по-добро усещане за истинската ви онлайн аудитория за вашият електронен магазин.

GOOGLE РЕКЛАМА

6 thoughts on “Google Tag Manager (GTM)

  1. Pingback: vapes for sale

  2. Pingback: eBET

  3. Pingback: Weber Summit Kamado

  4. Pingback: car detailing

  5. Pingback: เรียนต่อจีน

  6. Pingback: see this website

Comments are closed.