Google, разбира се, има дълга история на прилагането на потребителски подход във всичко, което прави. Като част от нашият ангажимент на рекламодатели, никога не продаваме лична информация. Предоставяме на потребителите прозрачност и контрол върху тяхното рекламно преживяване. Съгласно Персонализираната политика за рекламиране, никога не използваме чувствителна информация за персонализиране на рекламите. През ай 2018 г. Google […]
Оптимизацията на бюджета на кампаниите (CBO) F (отваря се в нов подпрозорец)“>acebook Реклама > С какво ще помогнат промените в Facebook Advertising? Оптимизацията на бюджета на кампаниите (CBO) прави най-ефикасното използване на бюджетните разходи, за да се получи общите най-добри резултати и да се гарантира, че цената на тези резултати съответства на стратегията за офериране. […]
С много труд и упоритост си извоювуахме 2-ро място на международния форум Computer Space Internatonal art Forum 2019. 👉 Knockoutbg.com – категория „Technology and Market“Автор и изпълнител на проекта: Петьо Еремиев 🔗 www.knockoutbg.com
Какво точно ще научим от тази статия? Попълване на детайлна информация за изображение; Компресиране на изображения. Попълване на детайлна информация за изображение Както знаем, когато решим да изпълним дадено търсене в Google по ключова думи, имаме възможност да изберем и опцията за търсене по изображения. За да се покажат нашите изображения на първи позиции, ние […]
Колкото по-добра е структурата на вашия сайт, толкова по-голям е шансът ви да се класирате по-високо в търсачките. Всеки уебсайт има някаква „структура“. Това може да е строга и опростена структура, или може да е неорганизирана смесица от страници. Ако сте умишлени и внимателни със структурата на вашия сайт, ще създадете сайт, който постига високи […]
Събирането на данни с помощта на инструменти като Google Analytics е от решаващо значение за разширяване на онлайн обхвата на вашия бизнес, конвертиране на потенциални клиенти в клиенти и оптимизиране на стратегия за дигитален маркетинг, за да създадете по-силни връзки с вашата аудитория. GA и други подобни инструменти за анализи подпомагат процеса, но те работят […]
Ако сте нов в GTM, събрах информация за вас, за да можете да решите дали имате нужда от GTM маркери на уебсайта си или не. GTM е безплатен продукт на Google, който може да борави с вашите проследяващи маркери. Лесно е, нали? Това може да обърка термина „tag“, тъй като WordPress има свои собствени tags, […]
От първоначалното си издание Data Studio, което използва Google Диск за съхраняване и споделяне на отчети, източници на данни и проучвания. С новото подобрение на Google Data Studio, има възможност потребителите да го използват без Диск. . Google ще мигрира всички файлове на Data Studio далеч от Диск.Не е необходимо да се предприема каквото й […]
В съответствие със съобщението от февруари на 30 септември 2019 г Google премахва показателя за средна позиция от Google Ads. В бъдеще ние препоръчваме да използвате процент на челните импресии в Търсене . Тези показатели отразяват действителното разположение на рекламата Ви на страницата, вместо позицията ѝ спрямо останалите реклами. В резултат от тази промяна от […]